Tuesday, April 23, 2013

LIfe is Complicated

Anyeong Blogger,
Long no see, sori la dah lame x update, agk mals ckit nk bukak blog nie, blog LI ak pun xciap ag nie...aish..anyway sekarg nie ak tgh cuti midterm...cuti midterm penuh dgn keje kolej yg tetangguh..so kene la wat. selain tu hobi ak kat umh sekrg adalah bace novel..duk ngadap novel yg ak beli dengan baucer buku, banyak sangat la pula, tpi akan ku usaha kan tuk abeskan sebelum abes cuti nie. Well, minggu depan aku akan memulakan satu lagi langkah baru dalam hidup aku, iaitu mengundi di PRU13..cewah! dah cukup umr aku tuk mgundi rupenye..tapi betul bkn mngundi je kawin pun dah layak dah...name je ade sijil kawin tapi calon xdew macm mane..huhu
L.O.V.E, Sarang, Cinta, pergh...mmg sush tuk ditafsirkan...aku takut bila benda menjelma, takut dilukai kerana perasaan ini, takut untuk mghadapinya.....that why sampai sekarang xdew lelaki yang melekat lama dgn aku..well ade tu mmg ade tapi sebgai kawan je la. knpe kawan? entah la agknya dorg pun takut dikecewakan kut..atau kami masih difasa hendak saling memahami...tapi lelaki and perempuan mmg sush tuk mentafsir perasaan masing2 kan..itu yang aku bace sejak akhir2 nie..woman and man not same, dont made it same..lelaki macm nie dan perempuan macm nie pemikirannya. tapi dalam bpasangan mereka perlu lebih memahami antara satu sama lain kan..tu la gunanye bpasangan..cewah..falsafah betul...
Sekrg nie, sbenarnye aku keliru dengan perasaan sendiri...aku suka dekat sape sebb dgn tetibanya selain dari kawan lelaki yag aku admire dulu, remember MR.F, now, ada lagi sorg MR.F2 and another  one MR.A...wow..thoughtful kan...tpi dorg nie pun hard to understand..why i said so, because 2-2 takut nak memulakan langkah..that why only friends or maybe just my feeling...well, meh aku cerita sikit la pasal MR.F2 nie, dye nie aku hanya start wassaap baru2 nie,tu pun sbb nak kawan aku nak mintak tlog tanya kan pasal hotel di Genting, then pas pade tu sembang  punya sembang, tetiba dye ajak jadi scandal...scandal??? gilakan aku xdew pakwe pun boleh ade scandal dlu..tapi oleh kerane borink kan ak duk layan jela,,hihi..gilekan aku, xtau mcm ne bole setuju dgn cadangan mamat nie..perasaan? xtau...then abut MR.A nie..best jugak kawan dgn dye just kawan la kan..dye bdk kelas section satu lagi..aku knal pun melalui kawan satu dip dye dulu, dye nie ok la, duk melayan dye kdg2 gile gak loyar buruk lebih...tu jela..mcm bese,just friend...tapi satu je persamaan dorg berdua nie..suka ilang tetiba...sakit ati, lain kali kalo nak ilang tu bagi la penutup ke..nie tgh2 converse selalu men ilang je..geram, tapi marah sorg2 jela..huhu..nak merajuk 2-2 xfham..:P...tulah lelaki yg ssh nak fhm perempuan..eh2..dah terlebih pjg pulak ak taip arini..dah la..kalo ak rase nak taip lagi akan aku update blog nie lagi..ok chow chin chow..bubye!

No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories