Wednesday, October 31, 2012

sekadar mengupdate

Anyeong!
hye2!
sekarang dah masuk 1 November 2012, dah nak abes sems 5 dah aku rupenye....semakin nak abes diriku semakin malas untuk wat keje2 yg diberi pensyarah....xbole jadi nie...argh! wake up Norfarahin binti Mohamad Rosni..."Ya Allah, berikanlah hambamu ini kekuatan untuk melawan syaitan2 dan nafsu yang menyelubungi diriku nie" amin....
aku n si die sekrg nie still same...aku xberani lagi tuk mendekatkan diri kat die. yang bestnye sekrg aku dah mule nak berkawan dengan budak2 laki kelas aku n jugk kelas satu lagi...ex-abg angkat aku dulu dah kembali menganggu hidup aku, selalu gak mesej ngan die, aku pulok layan je la..bukan susah...urm...ape lagi yerk...hah, ade sorg budk laki nie selalu mesej kat fb ngan aku, sape die xleh bgtau, sape yg tau tu wat2 xtau la...hehee....ok la tu je nak citer...post nie pun sekadar untuk mengupdatekan blog nie saje...ok la bubye!


No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories