Tuesday, April 12, 2011

Majlis Dekan

Assalamualaikum......
dah beberape hari berlalu, baru hari ini aku ade mase untuk mengupdate blog aku dengan post ini.Well, berpandukan tajuk post nie, aku nak cerite dan tunjukkan lah hasil2 yang aku dapat pada hari Khamis mggu lepas....mmg ramai yang dapat dekan pada sems lepas...so, majlis nie agak meriah dengan adenye ramai org...majlis nie berlangsung dengan ketibaan VVIP iaitu pengarah n pensyarah. Majlis nie sebenarnye xdelah meriah sngt sebb semuanye diuruskan oleh student sendiri...but, what can we say....oklah....hehehhe....jadi untuk melihat ape yang berlaku tgklah gmbar2 nie ek....:)

Yang nie adalah gambar yang aku ambik kat Genting Sepah, waktu nie aku dalam perjalanan ke Kuantan. Bas yang aku naiki tu slow sgat waktu daki....jadi dalam borink tu aku tgkap la gmbar nie....lawa kan...hehehe


seterunye adalah gambar2 yang diambil di majlis dekan....ok....





hah...gmbar nie istimewa sikit..sebb diambil pada hari jumaat, mase tu ala dtg ke kuantan tuk berjalan2...jadi kami abes kan mase berdua berjalan ke ECM...heheheh

Yang nie adalah last picture in Kuantan, aku dalam perjalanan balik la nie....untuk ke terminal ak kena naik kete akak ak, rase mcm bos jerrr, sbb kene duk belakang, kete akak aku nie rosak pintu penumpang belah depan, so, ak kene naik kut belankg la....jadi mem besar jap...hehehe.... tu jelah gmbar yang ak ade..yang selebihnye kat Cik Ainul Murni....kite tggu dan lihat jerrr la.....huhuhuhu


4 comments:

SITIAINULMURNI said...

aq ske ayat las skli..de nme aq..haha..xde usb la yunk camera..huhu

bulat_cipot said...

nk pict ngn korg jgk
huhu :(

Nashieha said...

whoa dekan. tahniah!

Norfarahin said...

gmok::nnti sye amek gmbar dri awk...
bulat:: fairwell diner amek gmbar byk2 sudah.
seha:mekacih....:)

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories