Tuesday, April 26, 2011

Just update my life

assalamualaikum

well, tuk pengetHUAN korg aku dah pun tamat latihan industri pada 15 aribuln ritu. sekrg aku sedang berada di ats katil di bilik D04. setelah sdah menyiapkan slide show aku untuk present ari esok. esok adalah ari aku present dan menamatkan sume penat lelah aku. mybe aku akn sambung belajar di KPTM lagi selepas ini. well....wish me success key....syg korg...

esok juga akn belangsungnye farewell dinner. kepada mereka yang sudah present taniah...kepada yang belum aku ucapkan selamat berjaya key...farewell dinner kali nie akn bertemakan hitam,putih dan merah..satu kolobrasi yang hebat....warna ape akn aku pakai...???? tggulah jawapannye dari semasa ke semasa. mata dah ngantuk...aku pun chow chin chow...hehehehe..gudnite!!!!!!

No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories