Monday, December 7, 2015

Bole x...kali nie biar post nie tanpa tajuk
Biar satu2nye post yg xbertajuk..sbb aku pun xtau nak letak tajuk ape
Aku confused bile hubungan ini bagai tidak berpenghujung, aku takut kehilangan die dan cube untuk memahami dirinya, tapi die macam seolah2 cuba melarikan diri bile bercakap mengenai dirinya..
Boleh x...sekali je, die bercakap mengenai dirinya dan ape perasaan sebenar die
Boleh x...sekali je, dia merendahkan ego die dan luahkan ape yang die rase
Aku harap sangat nak dgr dari mulutnya...
Haila lelaki..org perempuan nie bukan ape..bkn nak memaksa atau cuba nak merosakkan hubungan ke ape ke...bukan xpercaya ke atau sangsi ke...mereka hanya nak kepastian dan penerangan yang jelas dari orang yang mereka sayang..itu je..
Kadang2 mcm rase bertepuk sebelah tangan pun ade...aish...harap di jauhkan la..moga Allah akan buka hatinya dan memberi kenyakinan pada dirinya untuk bersuara...amin..saya sayang awak Adyll, itu yg pasti... ;)

Kepada yang bace post mohon simpan dalam hati..xmau judge2 org ok.. hanya meluahkan rase di hati...

No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories