Friday, September 11, 2015

Thinking abot love




Cinta yang sejati susah untuk diperolehi
cinta yang sejati mesti ade keredhaan dari Allah
cinta susah untuk dimegerti dan difahami
cinta juga susah diungkap oleh kata
kata orang cinta itu buta
kata orang cinta mesti ade sebab dan mushabab
kata orang cintakan seseorang mesti ade sebbnye
kata orang kite cintakan seseorang kerana cinta

well bagi aku pula cinta kepada tuhan iaitu Allah cinta yang sejati
cintakan sesorang bagiku tak perlu sebab dan musabab
aku cintakan seseorang yang boleh buat aku rase selesa, selamat dan sentiasa dihargai olehnye
seseorang yang dapat bimbing aku ke arah kebaikan dan ke jalan Allah
seseorang yang dijodohkan Allah untukku
aku harap seseorang itu adalah dia....

dia yang muncul tanpa diduga
dia yang tetibe jadi seseorang yang istimewa
dia yang tidak pernah aku kenal dan tidak pasti pernah berjumpa dgnnya
dia yang mungkin aku pernah jumpe di waktu zaman persekolahanku dulu
dia yang aku terlupa tentang dirinya
ya.. dia lelaki pertama yang buat aku terasa dihargai dan aku selesa, selamat bile bersamanya
dan dia membuat aku sentiasa ingatkan kepada cinta sejatike, Allah
doaku semoga hubungan kami ini direstui dan disatukan kami di jalan yg diredhaimu Ya Allah yang maha mengetahui segalanya... amin..

adakah ini cinta yang ditakdirkan untukku??? Ya aku rasa aku dah jatuh cinta... <3 br="" nbsp="">
I LOVE YOU MR.AY

shhh.. its our secret!!!!



No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories