Thursday, February 24, 2011

Dream High,Fly High



Dream a.k.a. mimpi....
semua org mesti selalu bermimpikan...hurm..malam tadi aku terbangun awal..iaitu pada pukul 4.47 pagi...pastu ak smbung la balik tidokan ape lagi....mase ak tido tulah ak termimpi..seseorang...seseorang yang ak kenali, n for your information seseorang yang aku minati gakk...namenye ak xleh lah bagtu....hehehe... dalam mimpi aku, aku bagi something kat die...yang membuatkan die mempunyai feel yang same ngan ak..hehehe...hurm...the suprise thing we all dalam mimpi tuh study ditempat yang sma di sebuah universiti..hahhaa....tapi itu hanya sekadar mimpi...mimpi adlah mainan syaitan.....aku gelarkan si die sebagai MR.MF..hhaha.....




Kisah L.Industri....
Dah nak abes 2 bulan dah ak kat pejabat Mara Nie....xlame ag..ak akn menamatkan pratikal aku...huhuhu...xsabo ade, sedih pun ade sbb nie lah penglaman first aku bekerja...hurm..walopun pejabat nie baru dpindahkan dan baru dibuka..tapi still banyk yang aku belajar setiap hari...banyak gak experience yang aku lalui..hihihi..mislanye..yang paling best semalam ade org belanje makan.....tapi ak xtau spae..hahaha..thanks lah kepada org tuh yerr...kerne tolong byarkan mknn ak...kih2...jimat duit....hurm....




karnival Pendidikan MARA....
tuk pengetahuan korang, aku nak promote sikitlah kepada yang baru nak masuk belajar balik or nak cari keje....pada 11-13 march nie...ade Karnival Pendidikan MARA...kat cni, u all boleh la, mencari pusat pengajian yang sesuai tuk anda...dan juga kat cni gak diberikan peluang pekerjaan yang anda impikan...jadi karnival ini akan diadakan di PWTC..tuk maklumat lanjut boleh la melayari http://www.mara.gov.my/ 



No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories