Wednesday, January 12, 2011

Berita terkini ttg aku!!!!

Hai...dah lame rasenye xberblogging...maklumlah, busy memanjang..tuk pengetahuan korang aku dah praktikal sekarng nie...nak tahu katne??? hah, ak sekrg kat pejabat mara daerah kuala selangor...kenape ak pilih kat cni??? sbbnye..die dkat ngan umah ak, dan seng ak nak ulang alik...yg penting jimat kos..ak dah boleh bawak kete sendiri dah...ayah ak bg pelepasan..huhu..agpun ak dah nak tukar lesen besar tahun nie...macam ne ngan tmpt praktikal aku nie??? boleh tahan la...kalo masok keje kul 8.00 ak boleh balik kul 5.00, kalo masuk kul 8.30...ak boleh balik kul 5.30...ayah ak cakp is the flexible time..hahaha...hah..berite yg paling best, sem 5 baru nie, ak dapt result dekan sih,....gempak beb...xpernah2 dapt dekan....hahaha..alhamdulillah..sebenarnye ak tulis blog nie kat office ak..bos x masok ag..boleh la ak melalut jap..hahaha..ok la...cukup2 la aku taip...nnti kalo ak rajin  aku update la story ak ek...bye3..tata,titi,tutu...

No comments:

Applez PicTure

Applez PicTure
Aloha!!
my girlz frenz Zoo Teruntum IT' Memories